Najczęściej zadawane pytania
Proces składania zamówienia
Na stronie produktu wybierz datę, w której chcesz korzystać z produktów i dodaj wszelkie ważne i zabawne dodatki. Przeczytaj również tekst w sekcji “Czego jeszcze potrzebujesz”, aby upewnić się, że pomyślałeś o wszystkim. Zapewnimy, że zamówienie zostanie dostarczone 1-2 dni robocze wcześniej. Okres wynajmu rozpoczyna się jednak dopiero w wybranym dniu.
Czy masz jakieś uwagi dotyczące faktury (np. numer zakupu) lub dostawy? Możesz o tym wspomnieć w “uwagach do zamówienia” na dole strony płatności.
Reken af via onze check-out pagina. Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden. Po pomyślnym zakończeniu procesu zamawiania otrzymasz potwierdzenie zamówienia wraz z fakturą pocztą elektroniczną.
Aby dostarczyć zamówienie na czas, zostanie ono wysłane około 7 dni roboczych przed użyciem. Zależy to od wybranej w danym kraju metody dostawy. Okres wynajmu rozpoczyna się jednak dopiero w wybranym dniu. Gdy przesyłka zostanie zarejestrowana u przewoźnika, otrzymasz wiadomość e-mail z kodem śledzenia.
W przypadku, gdy chcesz zamówić coś dodatkowego, jest to możliwe. Prosimy o kontakt, abyśmy mogli dostosować zamówienie. Następnie otrzymasz fakturę, którą musisz opłacić przelewem bankowym. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, naliczymy opłatę w wysokości 75 zł za koszty administracyjne i koszty wysyłki.
Czy chcesz anulować zamówienie? Jest to możliwe bezpłatnie do momentu wysłania zamówienia. Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.
Anulowanie jest bezpłatne do momentu wysłania paczki. Po wysłaniu nie możemy zatrzymać przesyłki.
Jeśli chcesz anulować zamówienie po tym czasie, skontaktuj się z nami bezpośrednio. W przypadku zwrotu nieotwartej paczki przed upływem określonego terminu wynajmu i na własny koszt, możemy zaoferować zwrot w wysokości 50%.
Natychmiast po otrzymaniu zamówienia należy sprawdzić, czy wszystko jest kompletne i sprawne. Jeśli czegoś brakuje lub zostało uszkodzone podczas transportu, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym.
Zapoznaj się z naszymi przydatnymi samouczkami wideo i instrukcjami. Plomby i etykieta zwrotna zostaną dołączone do pudełka, należy je przechowywać.
Po zakończeniu okresu wynajmu należy zwrócić paczkę następnego dnia roboczego. Paczkę można nadać w najbliższym punkcie DPD.
Umieść wszystkie wypożyczone przedmioty z powrotem w pudełku. Zamknij pudełko za pomocą CZERWONEJ owijki dostarczonej w pudełku. Przyklej etykietę zwrotną NA oryginalną etykietą wysyłkową. Zanieś pudełko do najbliższego punktu DPD. W pudełku znajduje się etykieta zwrotna.
Jeśli zwrócisz paczkę z opóźnieniem większym niż jeden dzień, przedłużymy okres wynajmu zgodnie z naszymi ogólnymi warunkami.
Najczęściej zadawane pytania
Informacje ogólne
Zamówienie zostanie dostarczone na 1-2 dni robocze przed wybraną datą. Po wysłaniu paczki otrzymasz wiadomość e-mail z kodem, który umożliwi jej śledzenie.
Teraz możliwe jest również dostarczenie paczki do punktu lub paczkomatu DPD. Opcję tę można wybrać podczas składania zamówienia.
Przewoźnik spróbuje dostarczyć paczkę do sąsiadów lub osób mieszkających naprzeciwko. Jeśli nie będzie to możliwe, przewoźnik wróci następnego dnia lub dostarczy paczkę do najbliższego punktu DPD. Zostaniesz o tym poinformowany e-mailem.
Natychmiast po otrzymaniu zamówienia należy sprawdzić, czy wszystko jest kompletne i sprawne. Jeśli czegoś brakuje lub zostało uszkodzone podczas transportu, prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym. Jeśli będzie to możliwe, zorganizujemy ponowną dostawę zamówienia.
Po zakończeniu określonego okresu wynajmu paczkę należy zwrócić następnego dnia roboczego. Paczkę można nadać w najbliższym punkcie DPD.
Umieść wszystko w pudełku i zapieczętuj czerwoną taśmą dostarczoną w pudełku. Naklej etykietę zwrotną na oryginalną etykietę wysyłkową.
Oczywiście, zestawy Silent Disco można kupić. Nasza oferta sprzedaży znajduje się w zakładce zakup w naszym menu.
Możliwe jest dodanie własnego logo lub nazwy. Czy chcesz, abyśmy umieścili logo na słuchawkach? Jest to możliwe. Uwaga! Czas oczekiwania na wydruk logo wynosi 15 dni roboczych. Własne logo można przesłać jako plik .png, .svg lub .eps.
Do 1000 słuchawek może odbierać sygnał bez żadnych problemów, o ile znajduje się w zasięgu nadajnika. W przypadku większej liczby zalecamy użycie anten kierunkowych.
W pomieszczeniach jest to 80-100 metrów, a na zewnątrz 150-200 metrów.
W przypadku standardowych słuchawek HD9 i nadajników SR800 i SR900 można korzystać z 3 kanałów. Na każdy kanał potrzebny jest jeden nadajnik, ponieważ nadajnik może transmitować jeden kanał jednocześnie.
Słuchawki HD9 mają przełącznik wyboru na słuchawkach, umożliwiający łatwą zmianę kanałów. To samo dotyczy nadajnika, który również ma przełącznik do przełączania kanałów.
Pełna bateria słuchawek wystarcza na około 8 godzin pracy. Jeśli używasz słuchawek dłużej, możesz dodać kable ładujące do zamówienia za 50 zł. Umożliwiają one ładowanie 20 par słuchawek jednocześnie.
Niestety nie możemy zagwarantować, że słuchawki od innych dostawców będą działać z naszymi odbiornikami. Dzieje się tak, ponieważ zależy to od częstotliwości odbieranych przez słuchawki. Używamy następujących częstotliwości: 863,100 Mhz, 863,800 Mhz i 864,950 Mhz.